• Machine Learning Company

Chatbots en conversational interfaces

Chatbots en andere conversational interfaces

De technieken om robots en apparaten de menselijke taal te laten herkennen en interpreteren worden steeds beter en uitgebreider. Dit houdt in dat het zakelijk gebruik van deze technieken meegroeit. Wat is de reden dat conversational interfaces zo populair zijn? Er zijn verschillende redenen te noemen, uit onderzoek is gebleken dat een van de redenen is dat mensen dit soort interfaces (zoals bijvoorbeeld Siri) wat persoonlijker vinden en daarom fijner in gebruik. Daarnaast is het ook een uitkomst voor mensen die niet (goed) in staat zijn om te typen.

Machine Learning Company heeft inmiddels verschillende projecten uitgevoerd waarbij chatbots of andere conversational interfaces de uitkomst waren. Door de ervaringen tijdens deze projecten hebben we feilloos in de gaten wat de mogelijkheden en gebreken zijn van deze technieken. Bent u benieuwd? Kom met ons in contact!

  • Hogere klanttevredenheid

  • Geen onnodig personeel

  • 24/7 bereikbaar

  • Verbeterd gebruiksgemak

Contactformulier

Kunnen wij iets voor elkaar betekenen?

* Hier vindt u onze privacy policy.

Is uw bedrijf klaar voor de volgende industriële revolutie?

KOM MET ONS IN CONTACT