Wie is Fabory?

Fabory is marktleider in bevestigingsmiddelen in de Benelux met meer dan 400.000 producten in het assortiment. Het bedrijf biedt een compleet assortiment aan bevestigingsmiddelen, gereedschappen, industriële producten en op maat gemaakte artikelen. Het productassortiment wordt voortdurend uitgebreid en is verkrijgbaar in zowel de webshop als de Fabory Centres. Fabory is actief in 10 Europese landen, heeft 10 vestigingen, vijf distributiecentra en werkt samen met 3000 leveranciers. 

Wat is uitdaging? 

Het enorme assortiment van Fabory vraagt om een gedetailleerd classificatiesysteem met een uitgebreid documentatiesysteem. Bij de wereldwijde leidende rol van Fabory in hun markt past een overzichtelijke categoriestructuur van het assortiment en efficiënt gebruik van classificatie hiërarchieën. Hier zijn controles en gegevensconsistentie voor nodig. Om dit te realiseren zoekt Fabory naar tooling die ten eerste de ondersteuning biedt voor het definiëren van een datamodel en basis kwaliteitsregels en ten tweede de data opschoont aan de hand van dit model en de data kwaliteitsregels. Fabory heeft Squadra Machine Learning Company gevraagd om deze tooling te leveren. 

Hoe biedt Squadra Machine Learning Company de oplossing?

Squadra Machine Learning Company is expert op het gebied van ​​Smart Product Data Management en AI-Commerce. Met de software services van PowerSuite.ai heeft Squadra MLC als doel productgegevens te optimaliseren. Squadra MLC kan Fabory helpen met onze ervaring en de onderliggende softwarecomponenten van PowerSuite.ai op het gebied van clustering en classificatie en kwaliteitsborging gebruiken om een ​​oplossing te leveren die voldoet aan de vereisten van Fabory. Squadra MLC heeft een tool ontwikkeld die de categoriestructuur voorstelt en features toevoegt aan de juiste categorieën. 
Ten eerste moet de oplossing de categorisering, en classificatie voorstellen op basis van bestaande productgegevens uit platte bestanden van Fabory en toestaan dat deze voorstellen worden goedgekeurd of afgewezen, waarbij de oplossing leert van de gebruikersinvoer om toekomstige voorstellen te optimaliseren. Ten tweede moet de oplossing opschonings- en normaliseringsacties voorstellen en het mogelijk maken om acties ongedaan te maken of een actie op een herhalende manier toe te passen. Fabory wil controle houden over het proces, wat inhoudt dat de oplossing suggesties of voorstellen moet doen, maar geen acties mag uitvoeren zonder menselijke goedkeuring. 

Wat is het resultaat?

Squadra heeft Fabory de tooling geboden die de ondersteuning biedt voor een gedetailleerd classificatiesysteem met een uitgebreid documentatiesysteem. Een efficiënte categoriestructuur verbetert interne en externe processen. Hieronder valt de productdata die wordt aangeleverd, maar ook de weergave van producten op de webshop. Overzichtelijke productdata zorgt voor een betere customer journey, waardoor de klant eerder bij het beoogde product uit zal komen.

Zie jij mogelijkheden voor jouw bedrijf? Neem dan hier contact met ons op.